OPRAVDAVANJE IZOSTANAKA

Roditelji mogu, uz navođenje razloga izostanka, osobno opravdavati izostanke učenika do tri dana. Za izostanak dulji od tri radna dana u kontinuitetu, potrebno je dostaviti liječničku ispričnicu.

O svakom izostanku zbog izvanškolskih aktivnosti roditelji trebaju unaprijed obavijestiti razrednika/cu i tražiti odobrenje. Po povratku na nastavu, učenici trebaju donijeti službenu ispričnicu/potvrdu od kluba, kulturno-umjetničkog društva i sl. koje će Škola provjeriti.

Roditelji ne mogu opravdati nedolazak na prvi sat ili kašnjenje na nastavu ako to nije unaprijed najavljeno.

U slučaju duljeg izostanka s nastave, roditelji unaprijed trebaju pisanim putem tražiti odobrenje:

  • razrednika/ce do tri radna dana,
  • ravnateljice do sedam radnih dana,
  • Učiteljskog  vijeća do 15 uzastopnih radnih dana.

Roditelji mogu ispričati izostanke i dostaviti liječničke ispričnice i kroz sučelje eDnevnika za roditelje na koje se prijavljuju koristeći neku od vjerodajnica iz sustava e-Građani (na eDnevnik za roditelje nije se moguće prijaviti korisničkim podacima učenika). Roditelj se u sustav može prijaviti nakon što je razrednik u eDnevnik unio njegov OIB i omogućio mu pristup sučelju za roditelje.

RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI

Škola je kao obrazovna i odgojna ustanova dužna biti uključena u rješavanje problema koje učenici mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje.

Što se smatra pod problemima koje učenik može imati?

  • problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
  • problem u odnosu učitelja prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
  • problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
  • problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, verbalno i fizičko nasilje, otuđivanje predmeta i sl.)
  • problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)

Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka:

  1. O problemu učenik ili roditelj treba obavijestiti razrednika i zatražiti pomoć. 
  2. Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se stručnom timu Škole.
  3. Ako stručni tim Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.

Najčešće nije moguće uspješno riješiti problem putem e-pošte ili  telefona.
Potrebno se držati činjenica, ne svoga mišljenja, a izricanje prijetnji je nedopustivo.
Ne postoji savršeno rješenje problema. Rješenje ne mora biti savršeno da bi riješilo problem.
Prijavljivanje problema drugim institucijama neće riješiti problem, jer će ga te institucije vratiti gdje  je nastao.
Dobronamjerno savjetujemo roditeljima i učenicima da se pridržavaju ovog postupka , jer na taj način će se problemi riješiti najbrže.

IZBORNA NASTAVA

Nakon što se izborni predmet odabere, on postaje obavezan za tu školsku godinu i nije se moguće ispisivati tijekom tekuće školske godine (osim u izvanrednim okolnostima uz dopuštenje Učiteljskog vijeća).

Za novu školsku godinu, molba za ispis iz izbornog predmeta podnosi se Učiteljskom vijeću na kraju školske godine do 30. 6..

ŠKOLSKA LIJEČNICA
Školska liječnica:
Jelena Ipša Sredoja, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: Jelena.IpsaSredoja@stampar.hr

Medicinska sestra:
Martina Plavec, bacc. med. techn.
e-mail: Martina.Plavec@stampar.hr

adresa: Aleja Lipa 1H

broj telefona: 01/ 2917 – 711

radno vrijeme:
parni datumi – poslije podne
neparni datumi – prije podne

Školska liječnica je sastavni dio stručnog povjerenstva škole.

Rad školske liječnice uključuje:

– pregled učenika za upis u prvi razred osnovne   škole

– pregled u svrhu donošenja rješenja o   primjerenom obliku školovanja

– izdavanje uputnica za odlazak na timsku   obradu (pregled psihologa, logopeda,   rehabilitatora)

– cijepljenje učenika

– sistematske preglede učenika od 1. do 8.   razreda

– obavezan sistematski pregled učenika 8.   razreda u svrhu izdavanje mišljenja koje je   potrebno za upis u srednju školu

– savjetodavni rad s učenicima i roditeljima

 

eDNEVNIK ZA RODITELJE

Roditelji pristupaju eDnevniku za roditelje na stranici ocjene.skole.hr. Prijavljuju se preko sustava eGrađani (pod uvjetom da su se izjasnili da to žele te da je razrednik evidentirao OIB roditelja u eDnevniku). Učenici na istoj stranici pristupaju eDnevniku za učenike svojim korisničkim podacima (korisnički podaci učenika podijeljeni su roditeljima u 1. razredu).

Iz eDnevnika učenici i roditelji mogu ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. Potvrde o školovanju učenika mogu se koristiti za različite svrhe (ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge). Generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pečat i nakon što ju učenik ili roditelj preuzmu na računalo ili mobilni uređaj mogu ju slati elektroničkom poštom ili ispisati, ovisno o potrebama.

Upute za rad u eDnevniku naći ćete ovdje.

Skip to content